Per un approccio pedagogico all’e-learning.
DOI:
https://doi.org/10.6092/issn.1970-2221/1543Abstract
In recent years, along with progression of web based functionalities, new educa-tional methodologies have been realized, distinguished by high levels of connec-tivity with the learning community, in a context of learning environments integrat-ing new tools (web of second generation) for research, construction and diffusion of different knowledge.Downloads
Come citare
Panciroli, C. (2008). Per un approccio pedagogico all’e-learning. Ricerche Di Pedagogia E Didattica. Journal of Theories and Research in Education, 3(1). https://doi.org/10.6092/issn.1970-2221/1543
Fascicolo
Sezione
DIDATTICA E NUOVE TECNOLOGIE - Resp. Luigi Guerra
Licenza
Copyright (c) 2008 Chiara Panciroli
I diritti d'autore di tutti i testi pubblicati dalla rivista appartengono ai rispettivi autori senza alcuna restrizione.
Questa rivista è distribuito con licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Non opere derivate 3.0 Unported (licenza completa).
Vedere inoltre la nostra Open Access Policy .