E-learning e learning-e. Riflessioni sulla formazione.
DOI:
https://doi.org/10.6092/issn.1970-2221/1539Abstract
The increase of the traditional limits of education towards dinamic teaching and learning enviroments, of a strongly constructive nature, is strictly related with an always increasing request of knowledge elements by a part of society who made the cognitive dimension one of the development challenge. Telematic technolo-gies, in particular those of e-learning, represents one of the possible interpretation that in this paper are going to be analysed with a problematicistic approach.Downloads
Come citare
Panciroli, C. (2008). E-learning e learning-e. Riflessioni sulla formazione. Ricerche Di Pedagogia E Didattica. Journal of Theories and Research in Education, 3(1). https://doi.org/10.6092/issn.1970-2221/1539
Fascicolo
Sezione
DIDATTICA E NUOVE TECNOLOGIE - Resp. Luigi Guerra
Licenza
Copyright (c) 2008 Chiara Panciroli
I diritti d'autore di tutti i testi pubblicati dalla rivista appartengono ai rispettivi autori senza alcuna restrizione.
Questa rivista è distribuito con licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Non opere derivate 3.0 Unported (licenza completa).
Vedere inoltre la nostra Open Access Policy .